sobota, 15 stycznia 2011

szafa...

Nie wiem jak ty ale ja z jdnej strony uwielbiam rb porzadek w szafie a z drugiej nienawidze ;P bo albo musze przeznaczyć na to cały dzien albo nic z tego nie wyjdzie.. ;[ poniewaz wszystko zawsze przymierzam i przymiezam no i schodzi cały dzien ;/ ale za to nagle okazyuje sie że "zaginiona" bluzka wcale nie zaginnęła ;P
a dziś wyjątkowo postanowiłam ułozyć kilka stylizacji z moich rzeczy, aby nie miec poźniej  problemu typu: "no i w co ja mam sie ubrac?" bo po prostu wezme zeszyt wybiore jakoms stylizacje i juz problem z głowy =]
poki co wydaje sie to swietnym pomysłem ale zobacze jeszcze zy jest taki idealny i dam Ci znac =]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz