czwartek, 27 stycznia 2011

wisiorki=]

Postanowiłam zakupić rózne fajne naszyjniki =]
stwierdziłam ostatnio, że świetnie uzupełniaja zestaw ubrań =]
oto kilka propozycji:

 



poniedziałek, 17 stycznia 2011

Zakupy...

a myslałam ze ten dzień zakończy się fajnie... chciałam iść do sklepu i kupić sb jakieś ubrania... miało byc tak fajnie... no ale niestety... wszystko było dobrze dopóki kochana mamusia nie postanowiła iść ze mna <złooo> nienawidze chodzic po sklepach z mama... ;[ przewaznie nie podobaja jej sie te rzeczy co mi... ;/ czyzbys tez tak miała? xD
no ale oczywiśćie co z tego mogło wyjść...? kłótnia! no ale mimo niewielkiego czasu <tylko godzina i to nie cała...> udało mi się kupic 3 rzeczy <zdjęcia zrobiłam, ale niestety usb nie działa...> w każdym razie kupiłam: niebieska bluzke w paseczki <mało widoczne> z rózowym napisem, żółtą z fioletowym napisem i granatowe rurki =] no i jescze łańcuszek z czarnym kluczykiem ale niestety nie zauważyłam że był złamany ;[ wiec chyba bd musiała zaopatrzyć się w drugi..

sobota, 15 stycznia 2011

szafa...

Nie wiem jak ty ale ja z jdnej strony uwielbiam rb porzadek w szafie a z drugiej nienawidze ;P bo albo musze przeznaczyć na to cały dzien albo nic z tego nie wyjdzie.. ;[ poniewaz wszystko zawsze przymierzam i przymiezam no i schodzi cały dzien ;/ ale za to nagle okazyuje sie że "zaginiona" bluzka wcale nie zaginnęła ;P
a dziś wyjątkowo postanowiłam ułozyć kilka stylizacji z moich rzeczy, aby nie miec poźniej  problemu typu: "no i w co ja mam sie ubrac?" bo po prostu wezme zeszyt wybiore jakoms stylizacje i juz problem z głowy =]
poki co wydaje sie to swietnym pomysłem ale zobacze jeszcze zy jest taki idealny i dam Ci znac =]

sobota, 8 stycznia 2011

A teraz troche o moim hobby- modzie =]

Dziś hmmm... poznałam? pewna stronkę niesety jest troszke nie kompletna i mało jest na niej ubrań... ;[
ale mimo wszystko napewno spodoba sie wielbicielkom takiego sklepu jak H&M =]
zapewne bedzie przydatna jeśli chciałabyś się wybrać własnie do tego sklepu na zakupy. Na tej stronce możesz  stworzyć rózne zestawienia ubran, które sa obecnie w sklepach <niesety jak już wspominałam puki co jest mało ubrań.
oto stronka < www.hm.com/pl/fashionstudio

Podobna stronka jest: http://www.polyvore.com/cgi/app
jest to cos bardzo podobnego tyle że rzeczy są z naprawde wielu sklepów itp. wiec wybór jest ogromny =]
możesz tu stworzyć cos na wzór jakiejś strony z czasopisma itp. itd. naprawde fajna sprawa dla kogoś kto lubi takie rzczy, jest kreatywny i ma troche chęci. Jeśli szukasz jakiejś danej rzeczy, której wyobrażenie masz w głowie (lub nie tylko) to jest bardzo duża szansa, że znajdziesz to czego szukasz lub coś podobnego, tyle, że do tego trzeba checi i cierpliwości, aby przegladac tyle stron w poszukiwaniu jednej, danej rzeczy.)
ale warto! ;D

Narazie nie moge dołaczyć zdjec moich propozycji ale postaram się uzupełnic je w najbliższym czasie ;)

środa, 5 stycznia 2011

Przyjaźń...

zacytuje słowa pewnej osoby:

"powiedziałem przyjaciółce co do niej czuję i od tej pory
nie mam ani przyjaciółki ani dziewczyny.
Tak bardzo ją kocham ze chciałem byc przy niej
chociaz jako przyjaciel,
lecz pewnego dnia cos kazało powiedzieć mi prawde...
i teraz mam za swoje, straciłem wszystko
Jesli i ty zakochasz się  w bliskiej ci osobie
to najpierw upewnij sie, że ta osoba czuje to samo"      
< http://demotywatory.pl/2519399/Przyjazn

to własnie dlatego straciłam tak wielu przujaciół,
to własnie dlatego z wieloma z nich już nie rozmawiam,
to własnie dlatego az jednego z nich, tego który był jednom z najbliższych mi osób tak bardzo nienawidze... ;[

czemu ci "prawdziwi" przyjaciele tak czesto mi to mówia...?
nie mam pojecia, dlatego zawsze staram się jak tylko moge by do takiej rozmowy nie doszło...
ale co to daje? w sumie nic,
bo i tak albo do niej dochodzi i trace przyjaciela
albo tak bardzo unikam tej rozmowy że po jkims czasie tak dobry kontakt z nim zanika... ;[
tak juz jest, takie juz jest zycie, ma swoje zalety i wady, niesety najcześciej widzimy wiecej tych wad...

wiem ze podobam sie  jednemu z moich przyjaciół... <mam ich dwóch
dlatego od około 2 dni jakos nie mam ochoty z nim rozmawiac
czemu? nie wiem
ale wiem że musze jakos delikatnie powiedziec mu że chce nadal sie  z nim "tylko" przyjaźnic
nie wiem jak to zrobie kiedy i czy mi sie uda, ale mam taka nadzieje i to ogromna
bo tak bardzo nie chce go stracic...