a'la Ray Ban
coraz częściej można zobaczyć na ulicy kogoś z okularami w stylu Ray Ban. i nie mówię tu o tych przeciw słonecznych bo takie to spotykamy na naszych polskich <i nie tylko<> ulicach czasem aż zbyt często ;P mówię o tych korekcyjnych i o tak zwanych "zerówkach" <z przezroczystymi szkłami>. Te zerówki to nerdy od słowa nerd znaczącego kujon, czyli po naszemu kujonki xD Sama nosze okulary i zastanawiam się czy nie zmienićna takie ale niestety to musi poczekać aż uzbieram fundusze bo same szkła kosztują 300 zł....
zerówki:






Brak komentarzy:
Prześlij komentarz