poniedziałek, 29 sierpnia 2011

W co ubrać się na rozpoczęcie roku szkolnego?

Już nie długo rozpoczęcie roku szkolnego... tak mnie tez to martwi ale szukam pozytywów... ;P
ja już wybrałam w co się ubiorę :
śliczną galową  tunike z atmosphere, niestety nei mogę znaleźć zadnego zdjecia ;[
do tego czarny sweterek zwiazywane na kokardke, czarne rajstopy i baleriny,
do tego branzoletki z perełekj i czarbych koralików :D

a o to inne propozycje:
1526083_dsc

H&M Shirt, H&M Pants, Ben Sherman Tie, Ben Sherman Bag, Florsheim Shoes

Diesel Vinyl Clutch, Zara Skull T Shirt

Silvia Soler Vintage From Silvia Soler Boutique, Silvia Soler Vintage From Silvia Soler Boutique, Silvia Soler Collection From Silvia Soler Boutique

Primark Shoes

Blouse From Monki, Dreamcather Necklace From H&M, Pigeon Bag, Tail From Kappahl, Jeans From Only

Cardigan From H&M, Shoes From H&M, Blouse From Second Hand

1526366_vandalist-1


Acqua Blazer, Michael Kors Skirt, Hermës Bag, Tufi Duek Shoes

Mango Contrast Bow Blouse From Www.Asos.Com, Ted Baker Trousers From Www.Tedbaker.Com, Vintage Handbag, Topshop Sandals From Www.Topshop.Com


Kapp Ahl, H&M, Stylowebutki.Pl

czrna wstążka zawiązana przy kołnieżyku to hit ;D

wiec jasna góra, ciemny dół, jakies mogom być albo np. czrno białe albo kolorowe dodatki.
klasycznie też nie będzie źle, wystarczy tylko w jakiś ciekawy sposób urozmaicić nasz strój =]






inspiration - marnarki

nie tak dawno naszła mnie ochota na kupno marynarki. ale wcią zastanawiam się jaki kolor... hmmm....?
myślę o szaraj, ale nie jestem pewna....
Zara Blazer, Brandy Melville Top, Vintage Levis Shorts, Moni Moni Bag, Chloe Sevingy X Opening Ceremony Shoes

Dress From Urban Outfitters

Saint Noir T Shirt From Http://Www.Saintnoir.Com/

Proenza Schouler Ps1 Bag, American Apparel Belt, Low Luv Crystal Ring, Senso Diffusion Wilma Platform, Asos Fedora, E Bay Sunglasses, Nasty Gal Blazer, Mink P Ink Corset, Nasty Gal Knit Shorts

Zara Blazer, Bershka T Shirt

Stradivarius Orange Blazer, White Dress, Alexa Bag Look A Like

1491794_newsnowhite
zdjęcia pochodzą z http://lookbook.nu/



wtorek, 23 sierpnia 2011

miłość...

Po czym poznać zakochaną osobe? Odpowiedź na to pytanie jest prosta. Każdy ją zna. Choć gdy zapyta się kogoś czy jest zakochany, często odp nam że nie, ale sa sytuacje, gdy wiemy ze to my mamy rację ;P

Jak poznać że to my jesteśmy zakochani? na to pytanie trudniej jest już odpowiedzieć... ale jednak po pewnym czasie jest już nam łątwiej, odpwiedzieć umiemy.

Skąd wiedzieć czy chcemy tego zakochania, tej miłości? nawte gdy jest ona, żę tak powiem "dwustronna"? ja na to pytanie nie umiem niestety odpowiedzieć....


na samym początku jesteście przyjaciółmi...

 

rozumiecie sie naprawde dobrze w swoim towarzystwie...
uwielbiacie spędzać ze sobą czas....


nagle bum.... wraz z podmuchem wiatru przychodzi to uczucie...
uczucie zwane miłością...


Póżniej jest pięknie...
jesteście ze sobą...
i wyglądacie jak ta para na obrazku...

milosc1.jpg

czasem coś się psuje...
już nie macie takich realcji jak te które mieliście jak byliście przyjaciółmi....
nie rozumiecie czemu tak jest...
ale....
.
milosc.jpg

ale staracie sie to naprawić...
i później znów jest okej...

~Dawniej miłosc

i nadal jest calkiem okej....



nagle coś się piepszy....



zostają tylko łzy, wyrzuty sumienia i smutek...
myślisz... czemu? prezcież kiedys było tak cudownie....
tak to prawda było... ale gdy bylisic eprzyajaciólmi....
teraz było mineło, już nigdy nei wróci...

rok później:
ta sama sytuacja, z ta minionom juz sie pogodziłąś....
kolejny twój przyjaciel sie w tb zakochuje...
tym razem mu odmawiasz... myślisz ze tak bedzie lepiej.... wiesz to...
i co? i nic... jest tak samo mimo ze postąpiłas inaczej....
myslisz tylko jak to? i poxniej uswiadamiasz sobie ze nie wiesz co mogłabys zrobić, by znów pojawi sie taka sytuacja...

pojawia sie... a ty jestes załamana... nie wiesz co zrobić....

mam pytanie tylko jedno co robisz???

wtorek, 16 sierpnia 2011

Inspiration

a'la Ray Ban

coraz częściej można zobaczyć na ulicy kogoś z okularami w stylu Ray Ban. i nie mówię tu o tych przeciw słonecznych bo takie to spotykamy na naszych polskich <i nie tylko<> ulicach czasem aż zbyt często ;P mówię o tych korekcyjnych i o tak zwanych "zerówkach" <z przezroczystymi szkłami>. Te zerówki to nerdy od słowa nerd znaczącego kujon, czyli po naszemu kujonki xD Sama nosze okulary i zastanawiam się czy nie zmienićna takie ale niestety to musi poczekać aż uzbieram fundusze bo same szkła kosztują 300 zł....




zerówki:








3.jpg

5.jpg

10.jpg

Jeffrey Campbell Lita Boots

zakupowo ;)

Będąc nad możem zakupiłam takie o to bluzki:



Butikstyle Koszulka

tutaj nie wygląda zbyt korzystnie choc sama nie wiem czemu.


Butikstyle Bluzka

taka tyle że czarna ;)


Butik Floral

identyczna ;) i równie wspaniała ;D
szkoda tylko, że gdy tylko ja zobaczyłam stwierdziłam, że musze ją mieć ;[
bo jak sie pużniej okazało była identyczn tyle ze z kokardkami na placach,
a ja bardzo o bluzce z taką kokardką marzyłam.

Butikstyle Bluzka

identyczna ;)

Butikstyle Bluzka

ta również identyczna ;)

Butikstyle Spódnica

na mnie wygląda troczke inaczej ale i tak ładnie ;P


szkoda, że we Wrocławiu nie ma butiku, przynajmniej nic mi o jego istnieniu nie widomo
bo zawsze jak jeżdze na wakacje to cos tam kupuje jak zreszta widac w tym poście =]

kolory, impowzacja,

! KOLORY !

mocne barwy:
żółty; różowy; kobalt, ultramaryna; pomarańcz. to tylko niektóre ;)

nie tylko w tym sezonie dozwolone jest łaczenie tych na pozór nie pasujących do siebie kolorów.
Ja na przykład prawie zawsze musze miec jakis kolorowy akcent w zestawie, który akurat mam na sb. Ale nie każdy to lubi, są osoby, które nie założą na siebie, rzczy, którą choc troche mogły by zwrócić na sb czyjąś uwage.Nadal wiele osób boi się improwizować, tworzyc cos na swoj sposób.



! IMPROWIZACJA !

 ubieramy sie dla siebie a nie dla kogoś wiec powinnysmy jak najbardziej ubierac sie w to w czym sie dobrze czujemy. Jeśli chcemy cos ubrać to nie powinnismy sie przejmowac tym co kto powie. Naprawde warto improwizować! Często mówi się, że dziewczyny chą ładnie wyglądać dla chłopaków. dla mnie to bzdura! być może się myle ale i tak bede tkwic w swoim przekonaniu!
Co z tego, że gdy założę bezkształtny sweter, jakas koleżanka powie mi że mam beznadziejny gust, jeśli ja czują się w nim świetnie??? Może okaże się, że to będzie nowy trend i zaledwie miesiąc poźniej powie, że jestem genialna, mam wspaniałe wyczucie stylu itp. może czasem warto zaryzykować? założyć coś co jest zupełnie nowym trendem, bo nam sie podoba (mimo że innym nie)? to właśnie dzieki pomysłowości kreujemy nasz własny nie powtarzalny styl, który mozemy tworzyc nawet przez długie lata tylko po to by odzwierciedlał nas. Naprawde warto!