Nareszcie wakacje! czas, tak bardzo przez nas wszytskich oczekiwany... ;]
nie wiem jak Tobie ale mi ten rok szkolny minął baaaardzo szybko, oby wakacje tez takie nie były ;P
Juz od dawna szykuję się do lata, wakacji, tych wszystkich upalnych dni....
mam juz pewne plany, wiem gdzie pojade, co będę robić przez ten czas ;D
pozostaje tylko jedno <a moze i nie jedno jedyne> pytanie :
W co się ubrać?
niby wszytko jasne, tak jak na lato: kolorowe, letnie rzeczy ale czy aby na pewno każde z nich były by dobrym wyborem?
ja osobiscie bym się nie ubrała w połaczenie tych rzeczy, choć z osobna mogom być całkiem fajne :D
pare dni temu byłam na zakupach i kupiłam sobie dwie bluzki : jeden zwykły podkoszulek z guziczkami przy dekolcie <colloseum> i większy żółty T-shirt <C&A> jak mi sie uda to dodam zdjęcia, może nawet w jakiejś stylizacji :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz